سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهید کاظمی (پنج شنبه 86/3/24 ساعت 7:16 عصر)

شهید کاظمی:

1. هی نگوییم پیام شهدا چیست و چگونه راه شهدا را ادامه دهیم؟ پیام شهدا معنویت است و دل دادن به خدا.

برادران، ما اگر غیر از این تفکر کنیم، غیر از این آرزو داشته باشیم و غیر از این تلاش کنیم و غیر از این امید داشته باشیم اشتباه است.

خداوندا با تمام وجود درک کردم عشق واقعی تویی و عشق شهادت بهترین راه برای دستیابی به این عشق.

2. فرمان ولی امر مسلمین، نایب آقا امام زمان(عج) را با تمامی وجودم درک کردم و بند بند آن را با دقت بررسی و در حد توانم تلاش کردم و به اجرا گذاشتم.
بزرگترین افتخار برای خودم در دنیا و آخرت این را می‌دانم که خداوند این توفیق را به من داد که معظم له در سفر پر برکتی که به این منطقه (کردستان) داشتند... اعلام رضایت از انجام مأموریت نمودند و همواره بر این افتخار می‌بالم.
3. شک نکنید که شهدا ناظر اعمال ما هستند و همه کارهای ما را به دقت دنبال می‌کنند در بدیهای ما پشت دستشان می‌زنند ناراحت می‌شوند و دلشان به درد می‌آید و در خوبی‌های ما هم می‌خندند و به همدیگر می‌گویند که این فلانی است ببینید چقدر به فکر ما هستند و ما را آزرده نمی‌کنند. شک نکنید اگر در دنیا به وجود خودتان شک کردید به این هم شک کنید!
4. ما پاسدار شده‌ایم (ما مسئولیت پذیرفته‌ایم) که از حقوق مظلوم دفاع کنیم و در مقابل ظالم باشیم و در مقابل ظلم بایستیم. جایی معامله ما با خدا خواهد بود که ما خود را فدای مسئولیتی که پذیرفته‌ایم بکنیم.

5. و من این را همواره از شما خواهم خواست. برادران این عزت و سربلندی را نگذارید خدای ناکرده خدشه‌ای وارد بشود انسجام درون خودتان را کاملاً حفظ کنید و نگذارید عناصر ضد انقلاب در صفوف شما زمزمه طمع ورزانه‌ای را وارد کنند و خدای ناکرده شکافی ایجاد کنند.

6. شک نکنیم که ما ذراتی هستیم برای مقدمه ظهور آقا امام زمان(عج) و اعتقاد داریم که این انقلاب و این حرکت از این رهگذر برای آغاز حرکت بزرگ انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

خوشا به حال آنانکه به عشق خدا خودشان را وصل می‌کنند به امام زمان(عج) و با این عشق به جلو می‌روند روز و روزگارشان را سپری می‌کنند و با این عشق هم می‌سوزند.

***

آن شهید گرانقدر ارادت خاصی به حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) داشت. به نام حضرت، مجلس روضه زیاد می‌گرفت. چند تا مسجد و فاطمیه هم به نام و یاد بی بی ساخت.

توی مجالس روضه، هر بار که ذکری از مصیبت‌های حضرت می‌شد، قطرات اشک پهنای صورتش را می‌گرفت و بر زمین می‌یخت.

خدا رحمت کند شهید محسن اسدی را، افسر همراه حاجی بود. برای ضبط صحبت‌های سردار، همیشه یک واکمن همراه خودش داشت. چند لحظه قبل از سقوط هواپیما، همان واکمن را روشن کرده بود و چند جمله راجع به اوضاع و احوال خودشان گفته بود.

درست در لحظه‌های سقوط، صدای خونسرد و رسای حاجی بلند می‌شود که می‌گوید: صلوات بفرست. همه صلوات می‌فرستند.

در آن نوار، آخرین ذکری که از حاجی و دیگران در لحظه سقوط هواپیما شنیده می‌شود ذکر مقدس "یا فاطمه زهرا(س)" است.



  • نویسنده:
  • نظرات دیگران ( )


 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدیدها: 64448 بازدید
  • درباره من
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •